InPost Fulfillment - nowa usługa dla e-commerce

19-09-2019

InPost wprowadził usługę kompleksowej obsługi procesów magazynowych na potrzeby rynku B2C e-commerce. Outsourcing usług logistycznych pozwala zaoszczędzić nawet 10-30% kosztów operacyjnych i zyskuje na popularności – liczba sklepów, która w 2018 roku zdecydowała się powierzyć logistykę zewnętrznemu operatorowi wzrosła o 9% względem roku poprzedniego.

Wprowadzając nową usługę chcemy – pod jednym dachem – zaoferować branży e-commerce nową jakość: od magazynowania przez konfekcjonowanie do błyskawicznej dostawy do Paczkomatu® lub przez Kuriera InPost. Chcemy zdjąć z branży e-commerce konieczność zajmowania się logistyką, a przez konkurencyjne ceny jesteśmy w stanie zaproponować spadek kosztów operacyjnych nawet o 10-30%, dzięki współdzieleniu zasobów i efektu skali. Korzystający z naszej usługi Fulfillment, mogą się skupić wyłącznie na rozwijaniu swojego biznesu, logistykę zostawiając specjalistom z InPost” – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

Usługa InPost Fulfillment dla e-sklepów umożliwia szybkie przyjęcie produktów na stan magazynowy i ich udostępnienie do sprzedaży – towar trafia od producenta lub dostawcy bezpośrednio do magazynu InPost. Każda dostawa jest dokładnie weryfikowana, a szczegółowe informacje otrzymuje właściciel sklepu. Infrastruktura magazynowa InPost – dostosowana do przechowywania wielu rodzajów towaru – pozwala w pełni kontrolować powierzone produkty.

powrót

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.